Tuesday, November 10

Do you ever feel like breaking down? Did you ever feel out of place, like somehow you just don't belong, and no one understand you? Do you ever want to RUN AWAY? Do you lock yourself in your room with your radio on, turned up so loud that no one hears you screaming? No, you don't know what it's like when nothing feels alright, you don't know what it's like to be like me. To be hurt, to feel lost, to be left out in the dark; to be kicked when you're down, to feel like you've been pushed around; to be on the edge of breaking down and no one's there to save you. No, you don't know what it's like: WELCOME TO MY LIFE! Do you want to be somebody else? Are you sick of feeling so left out? Are you desperate to find something more, before your life is over? Are you stuck inside a world you hate? Are you sick of everyone around? with the big fake smiles and stupid lies while deep inside you're bleeding?...

AMO ESTA CANCIÓN. La amo, juro que la primera vez que la lei fue una especie de amor a primera vista (?) ajdksje la letra es tan pero TAN buena, no podrían haber expresado todo eso con mejores palabras. Simple Plan♥ Pierre♥ ajaja te quiero tanto pendeeejo ajdksj♥. Basta, demasiados corazones (?) quiero que vengan a la Argentina y gritar y cantar sus canciones como enferma, oh si.

3 comments:

  1. SJDFHSDJGHKSDJG, YO TAMBIEN QUIERO QUE VENGAN ♥
    Y TODO BIEN, SOS BIENVENIDA A MI BLOG CUANDO MAS TE GUSTE :A

    ReplyDelete
  2. yo tambien quiero que vengannnn (? jajaja, gracias por bancarme hoy viendo depechi ♥ no entiendo como te bancas esas cosas blda u.u posta que sos grosa (? y naaaada (nótese voz de petrini) te quiero muchis asi de muchis (? y gracias por el post de mi cumple, aunque me gustó más el del año pasado porque estaba dave :) jajajajaa,
    noooooooow i'm not looking for absolutioooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    bue

    ReplyDelete
  3. ¿Cómo me va a molestar? Es más me encanta gracias. Es lindo que lo aprecien, es muy básico, solo plasmo parte de mi vida en el asique jajaja :) Me fascino el tuyo , tiene lo que se llama estilo.

    ReplyDelete